24 feb

  • By Redactie Toekomst en Talent
  • In Overig
  • Commentaar Off

Beste Sportaanbieder uit Zuidoost,

Wil jij meer uit social media halen en je (potentiële) leden beter bereiken? Meld je dan aan voor de training Social Media Training op dinsdag 3 maart van 19.00-21.00 uur op het Bijlmer Sportpark!

Social media wordt ook door sportaanbieders ingezet om huidige deelnemers beter te bereiken én nieuwe deelnemers te werven. Maar ook om wedstrijden en events te promoten. Echter worden kansen vaak onbenut gelaten. Facebook en Instagram bieden krachtige technieken om je doelgroep gericht te bereiken én meetbaar resultaat te behalen.

Wat leer je zoal? 

  • Hoe werkt social media nou precies ?
  • Hoe bereik je je huidige deelnemers beter via social media?
  • Hoe zet je Facebook en Instagram in om nieuwe deelnemers te werven?
  • Welke informatie en afbeelding moet je gebruiken om zoveel mogelijk rendement uit een post of bericht te halen ?
  • Waarom is adverteren op Facebook en Instagram belangrijk? (dat kan al met een beperkt budget)

De training is een initiatief van de Gemeente Amsterdam, door het bureau SocialMediaMen. Ze hebben voor tientallen sportclubs campagnes gemaakt en er worden mooie praktijkvoorbeelden gedeeld.  De training is gratis. Er is echter een beperkt aantal plaatsen dus vol=vol. Aanmelden gaat op volgorde van binnenkomst.

Is deze training ook iets voor jouw sportorganisatie, meld dan de mensen aan die voor jouw organisatie met social media bezig door te reageren naar het Sportloket Zuidoost (info@zuidoostbeweegt.nl). Per sportaanbieder kunnen maximaal 2 personen meedoen.

  1. Naam Sportaanbieder:
  2. Naam aanwezigen:
  • Aanmelding 1:
  • Aanmelding 2:
  1. Welke social media campagne zou u tijdens de workshop verder willen uitwerken? (kies 1 onderwerp hieronder uit):
  • Ledenwerving; oproep naar nieuwe (potentiele) deelnemers
  • Naamsbekendheid/Zichtbaarheid; hoe creëer ik een groter bereik op social media
  • Activiteit/Evenement promo; bezoekers en deelnemers werven door het aanmaken van een event op social media

Zien we je op 3 maart?